خودرو|ماشین|آگهی خودرو|مشخصات خودرو|خرید و فروش ماشین

مجله ماشین و خودرو،خرید و فروش ماشین های کارکرده،اتوموبیل،ماشین،خودرو،آگهی خودرو و ماشین،بهترین وبلاگ خودرو،مشخصات فنی خودرو

خودرو|ماشین|آگهی خودرو|مشخصات خودرو|خرید و فروش ماشین

مجله ماشین و خودرو،خرید و فروش ماشین های کارکرده،اتوموبیل،ماشین،خودرو،آگهی خودرو و ماشین،بهترین وبلاگ خودرو،مشخصات فنی خودرو

همه چیز درباره سوبارو WRX


بعد از ان که سوبارو ماشین ایمپرزا را عرضه کرد این خودرو طرفدران بسیار زیادی جمع کرد. حالا سوبارو می خواهد شانس خود را با WRX و WRX STi باز هم تست کند.


عمل کرد سوبارو در تمام این مدت سکوت درباره مدل جدید بود. اما معلوم شده است که ما نسخه کانسپت مدل بعدی WRX را دیده‌ایم در حالیکه سوبارو تظاهر می‌کرد که اینطور نیست.
بر اساس گزارشی که موتور ترند منتشر کرده است، کانسپت ATC که در نمایشگاه توکیو 2011 عرضه شده بود، نسل بعدی مدل لگاسی نبود بلکه نشان دهنده نسل جدید WRX بود. در واقع ماه هاست که ما کانسپت WRX جدید را دیده‌ایم.

موتور ترند همچنین عکسی منتشر کرده است و توضیح داده که در صورت پایبند بودن آن کانسپت، نسخه اصلی و تولیدی خودرو احتمالا اینگونه خواهد بود. در واقع بین عکس و کانسپت تفاوت بسیاری نیست و ظاهر کلی آن ها شبیه هم است فقط طراحی تولید شده توسط موتور ترند ظاهری خشن تر دارد.
موتور ترند پیش بینی می‌کند که WRX بعدی نسبت به نسخه فعلی، بزرگتر خواهد بود و باز هم نسخه های سدان و هاچبک وجود خواهند داشت. سوبارو قصد دارد که تولید این مدل را به طور کلی از خط ایمپرزا خارج کند و به همین خاطر احتمالا نام ایمپرزا را از اسم رسمی خودرو برخواهد داشت و آن را تنها به عنوان WRX معرفی می‌کند. طراحی جذاب خودرو مطمئنا ادامه خواهد داشت و حتی بهتر هم خواهد شد زیرا سوبارو قصد دارد که خودرو را وارد سطح جدید و بالغ تری از رقابت های داخل بازار کند.

سوبارو هنوز در حال تست کردن موتورهای مختلفی بر خودرو است و از گزینه های احتمالی می‌توان به یک موتور سری FA جدید 1.6 لیتری، موتور 2 لیتری تزریق مستقیم توربوشارژ و یا نسخه هیبریدی موتور 1.6 لیتری توربو اشاره کرد. از موتور 1.6 لیتری ذکر شده در مدل ATC استفاده شده است و گرچه سوبارو از عملکرد و تولید پایین آن راضی است اما نسبت به وزن زیاد آن بدبین است و احتمالا موتور جدید 2 لیتری را به عنوان نسخه اصلی معرفی می‌کند.

 

 

انتخاب‌های جعبه دنده به دو گزینه 6 سرعته دستی و نسخه به روز شده CVT محدود است. انتظار می‌رود که معرفی رسمی این مدل در سال 2015 اتفاق بیفتد و قدرت خروجی آن بیشتر از 320 اسب بخار باشد. همچنین از آن در قابت های WTCC و مسابقات 24 ساعته Nurburgring استفاده خواهد شد.

تصاویری دیدنی از ماشین مینی کوپر

در ادامه برایتان تصاویری جدید از ماشین مینی کوپر آماده کرده ایم که می توانید مشاهده کنید.


 

 

 

 

یک میلیون طرفدار آستون مارتین در فیس بوک

محبوبیت آستون مارتین در شبکه اجتماعی


بعد از این که تعداد طرفداران کمپانی خودرو سازی  آستون مارتین به یک میلون در فیس بوک رسید این کمپانی تصویری از ماشین جدید خود با نام DB9 منتشر کرد.

صفحه آستون مارتین در فیسبوک که یک میلیونمین لایک خود را مدتی پیش دریافت کرد برای این سوپراسپرت انگلیسی بهانه‌ای شد تا یک مدل خاص را به معرض نمایش بگذارد. برای طراحی این مدل که از نظرات تعدادی از طرفداران این شرکت در فیسبوک هم استفاده شده یک رنگ آبی خاص که در حقیقت همان رنگ آبی صفحات فیسبوک است مدنظر قرار گرفته که بر روی آن نوارهایی مواج به رنگ سفید کشیده شده‌اند؛ نوارهایی که استعاره‌ای از پیچیدگی روابط اجتماعی و راه‌های ارتباطی در عصر حاضر است که به لطف شبکه‌های اجتماعی چون فیسبوک باعث نزدیک‌تر شدن آنها به یکدیگر گشته است.

رینگ‌های 20 اینچی نقره‌ای رنگ؛ کالیبرهای ترمز مشکی و تزئینات چرمی کابین به رنگ های مشکی و قرمز که از نوع باکیفیت آلکانترا است از دیگر خصوصیاتی هستند که این DB9 را از انواع معمولی متمایز می‌کند.

آستون مارتین ترجیح داده تا در پیشرانه دوازده سیلندر 6 لیتری که 470 اسب بخار قدرت و 443 پوندفوت گشتاور تولید می‌کند تغییری ایجاد نکند.

این خودروساز انگلیسی اولین شرکتی نیست که به افتخار طرفداران فیسبوکی اش کاری انجام می‌دهد؛ فورد هم 4 میلیونمین طرفدارش را با یک موستانگ خاص گرامی داشت و فراری هم به افتخار 8 ملیونومین کسی که صفحه رسمی‌اش را لایک کرده؛ یک ویدئو از 458 ایتالیا تهیه کرد. اما آستون مارتین به خاطر تعللی که در ایجاد صفحه رسمی‌اش تا سال 2009 انجام داد کمی دیر وارد این بازی‌ها شد اما حالا قصد دارد تا با DB9 1M (که نامش استعاره‌ای از تعداد طرفدارانش است) نام خودش را بر سر زبان‌ها بیندازد.

خریداری سهام پورشه توسط فولکس واگن

تصاحب باقی سهام پورشه توسط فولکس واگن

 

بر اساس قراردادی که بین پورشه و فولکس واگن بسته شد، پورشه از ماه بعد به زیر مجموعه کارخانه فولکس واگن در خواهد آمد.


فولکس واگن AG باقی سهام 50.1 درصدی پورشه را با قیمت 5.44 میلیارد یورو در 1 آگوست خواهد خرید. این کارخانه قبلا در سال 2009 نیز 49.9 درصد سهام پورشه را خریده بود. البته باید گفت که ابتدا پورشه سعی داشت بخشی از فولکس واگن را تصاحب کند که این اتفاق به خاطر بحران اقتصادی جهان نیفتاد و بر عکس آن رخ داد.
مارتین وینترکرن، مدیر فولکس واگن گفته است که او خوشحال می‌شود که این قرارداد، باعث نزدیک تر شدن و کنار یکدیگر کار کردن دو کارخانه مهم خواهد شد. او گفت: پورشه که خود کارخانه ای فوق العاده است اکنون بخشی از گروه فولکس واگن خواهد شد. این اتفاق هم برای فولکس واگن، هم برای پورشه و هم برای صنعت خودروسازی آلمان مناسب است.
فولکس واگن و پورشه همیشه رابطه نزدیکی داشته‌اند. محصول این رابطه مدل‌های پورشه کاین، فولکس واگن توآرگ و آئودی Q7 بوده است. مدل‌های آتی نیز مثل پورشه ماکان و آئودی Q5 حاصل همکاری این دو کارخانه است و تقریبا از مهندسی برابری بهره می‌برند.
گروه فولکس واگن اکنون شامل 12 خودروساز معتبر و جهانی است: آئودی، بنتلی، بوگاتی، دوکاتی، لامبورگینی، پورشه، سئات، اشکودا، اسکانیا، مان، خودروهای مسافرتی و تبلیغی فولکس واگن.

معرفتی زودتر از موعود پورشه کاررا


با آن که یک ماه به نمایشگاه پاریس باقی مانده است پورشه محصول جدیدش را به نام نسل پنجم خودروهای 911 کاررا 4 رونمایی کرد.

طبق اعلام شرکت تولید کننده، خودروی تماما جدید پورشه 911 کاررا 4 دارای بدنه ای پهن تر است و عرض قسمت عقبی آن 22 میلی متر افزایش یافته ولی با این وجود وزن آن 65 کیلوگرم کم تر از نسخه های قبلی می باشد.

نیروی پورشه 911 کاررا 4 از طریق یک موتور 3.4 لیتری کلاسیک شش سیلندر با قابلیت تولید 343 اسب بخار تامین می گردد.

نسخه کوپه این خودرو می تواند به کمک جعبه دنده هفت سرعته جدیدش شتاب صفر تا صدی معادل 4.5 ثانیه داشته باشد این مقدار برای نسخه کابریولت کاررا 4 حدود 4.7 ثانیه است. بیشینه سرعت این دو نسخه به ترتیب 285 و 281 کیلومتر بر ساعت می باشد.

از سویی کاررا 4 به یک موتور 3.8 لیتری با قابلیت تولید 395 اسب بخار توان مجهز شده و شتاب خودرو را در تسخه های کوپه و کابریولت به ترتیب به 4.1 و 4.3 ثانیه می رساند بیشینه سرعت این دو نسخه به ترتیب 299 و 296 کیلومتر بر ساعت است.

پورشه اعلام کرده میزان مصرف سوخت کاررای جدید حدود 16% کاهش یافته و هم اکنون به 8.6 لیتر در هر صد کیلومتر برای نسخه 4 کوپه و 9.1 لیتر در صد کیلومتر برای نسخه 4S کوپه رسیده است قرار است جزئیات بیشتر این خودرو به هنگام رونمایی در نمایشگاه پاریس اعلام گردد.