خودرو|ماشین|آگهی خودرو|مشخصات خودرو|خرید و فروش ماشین

مجله ماشین و خودرو،خرید و فروش ماشین های کارکرده،اتوموبیل،ماشین،خودرو،آگهی خودرو و ماشین،بهترین وبلاگ خودرو،مشخصات فنی خودرو

خودرو|ماشین|آگهی خودرو|مشخصات خودرو|خرید و فروش ماشین

مجله ماشین و خودرو،خرید و فروش ماشین های کارکرده،اتوموبیل،ماشین،خودرو،آگهی خودرو و ماشین،بهترین وبلاگ خودرو،مشخصات فنی خودرو

ماشین فراری 458 اسکودریا بالخره رونمایی شد

حتما اطلاع دارید آخرین ماشینی که فراری نشان اسکودریا را بر روی آن نصب کرد، برای سال 2007 میلادی بود.


اخبار جدید حاکی از آن است که فراری در حال ساخت نسخه ای از فراری 458 ایتالیا است.انتظار می رود 458 اسکودریا که برای رقابت با لامبورگینی گالاردو ساخته شده است، ماه سپتامبر در نمایشگاه خودروی فرانکفورت رونمایی شود.

 

458 اسکودریا به خاطر موتور v8 که دارد، یک معیار عملکرد جدید خواهد بود. انتظار می رود طراحی این خودرو تهاجمی تر و ایرودینامیک تر باشد و هواکش هایی بزرگ تر روی سپر جلو و دریچه های هوای عریض تری در پشت داشته باشد. در این صورت هوای بیش تری به موتور ارتقا یافته 458 می رسد. قدرت فراری 458 استاندارد، 562 اسب بخار است اما انتظار می رود قدرت اسکودریا تا 600 اسب بخار افزایش یابد.

 

 

 

 

خودروهای فراری که دارای نشان اسکودریا هستند، برای کاهش وزن زیاد نیز برنامه ریزی شده اند. فراری f430 اسکودریای قبلی، به لطف بدنه آلومینیومی، 100 کیلوگرم سبک تر از نسخه اصلی این خودرو بود، پس می توان انتظار داشت 458 اسکودریا نیز چنین کاهش وزنی داشته باشد.

 

هنوز فراری رسما در مورد این خودرو توضیح نداده است. البته معمولا این خودروساز زمانی به نمایشگاه خودروی فرانکفورت توجه نشان می دهد که خودروی جدیدی برای رونمایی داشته باشد. در سال 2007، فراری f430 اسکودریا و در سال 2009، فراری 458 ایتالیا رونمایی شدند. در نمایشگاه خودروی فرانکفورت سال 2011 نیز فراری، از 458 اسپایدر رونمایی کرد.

ماشین رنج روور ایووک نشان RS خواهد گرفت

تاتا موتورز، مالک جگوار لند روور قصد دارد تا پایان امسال نسخه RS کراس اوور ایووک موفق خود را معرفی کند.

رنج روور ایووک، نشان RS می گیرد


این گزارش، پس از خبر برنامه این خودروساز برای معرفی رنج روور اسپرت RS در سال 2014، منتشر شده است.

 

انتظار می رود این شاسی بلند مینی مهم، موتور بنزینی توربوشارژ 2.0 لیتری داشته باشد. به احتمال زیاد این موتور، موتور فورد اکوبوست است که اکنون در جگوار XJL و تعدادی از شاسی بلندهای فورد در ایالات متحده به کار می رود.

 

انتظار می رود موتور ایووک RS قدرتی حدود 300 اسب بخار داشته باشد. احتمالا جگوار برای متفاوت ساختن نسخه RS، تغییراتی کوچک روی بدنه ایووک به وجود می آورد.

 

انتظار می رود ایووک RS پس از رنج روور اسپرت RS عرضه شود که موتور توربوشارژ 5.0 لیتری V8 مدل های XK RS و XF RS را دارد. به نظر می رسد رنج روور اسپرت RS قدرت 550 اسب بخار و گشتاور 700 نیوتون متر داشته باشد.

 

ایووک یکی از موفق ترین مدل های لند روور است و گفته می شود که این خودروساز را از ورشکستگی نجات داده است. در هند، ایووک استاندارد رقیب خودروهایی مانند آئودی Q5 و بی ام و X3 است. البته وقتی نسخه RS آن در سال 2014 عرضه شود، رانندگان علاقمند به شاسی بلند را به خود جذب کرده و رقیب پورشه ماکان R خواهد شد.

آخرین نسخه ماشین فولکس واگن کومبی تولید شد

شرکت فولکس واگن اعلام کرده است که تولید ماشین نه چندان معروفش، واگن کومبی، بعد از 56 سال متوقف خواهد شد.

تولید آخرین نسخه فولکس واگن کومبی


از آخرین نسخه کومبی 600 دستگاه تولید خواهد شد و این خودروها اواخر این ماه به فروش خواهند رسید.

 

به خاطر ظاهر منحصر به فرد کومبی، ساختار و ویژگی های آن با قوانین ایمنی که سال آینده در برزیل معرفی می شوند، هماهنگی ندارد.

 

آخرین نسخه کومبی بدنه دو رنگ آبی و سفید مخصوص خواهد داشت و روی داشبورد هر کدام از این خودروها پلاک شماره 001 تا 600 نصب می شود. اجزای طراحی مخصوص مانند لاستیک هایی با رینگ سفید و شیشه عقب رنگ شده، در نسخه های مختلف کومبی به چشم می خورند که از سال 1957 در برزیل تولید می شود.

 

در داخل این خودرو، صندلی ها و پانل های در، تجهیزات وینیلی مخصوص دارند تا با بدنه هماهنگ باشند.

 

نسخه موتور بنزینی 1.4 لیتری با قدرت 68 اسب بخار این خودرو که با آب خنک می شود و در سال 2005 معرفی شد، 34 درصد قدرتمند تر و 30 درصد کم مصرف تر از نسخه قبلی آن است که با هوا خنک می شود. زمانی که کومبی در سال 1957 عرضه شد، موتور چهار سیلندر 1.2 لیتری با قدرت تنها 28 اسب بخار داشت.

 

طی 56 سال تولید کومبی در کارخانهSão Bernardo do Campo در برزیل، یک میلیون و 550 هزار دستگاه از این خودرو تولید شده است.

مسابقه ماشین های قدیمی در شهر باکو

مسابقه سالانه ماشین های قدیمی و عتیقه با حضور علاقه مندان و صاحبان این ماشین ها در شهر باکو برگذار شد.


خودروهای قدیمی روز گذشته بار دیگر در شهر هاوانا(پایتخت کوبا) به خودنمایی پرداختند. ماجرا به مسابقه سالانه خودروهای قدیمی در کوبا مربوط است. علاقه مندان خودروهای قدیمی از کوبا و سراسر جهان روز گذشته در هاوانا جمع شدند تا بار دیگر شاهد رقابت خوردوهای کلاسیک قدیمی باشند.

 

بیش از هفتاد دستگاه خودرو در نهمین مسابقه سالانه خودروهای عتیقه و قدیمی کوبا شرکت داشتند. این خودروها از دهه های هزار و نهصدو سی، چهل، پنجاه و شصت بودند. بیشتر خودروهای شرکت کننده در این مسابقه ، از نوع خودروهای شورلت، فورد، و داج بودند. مهمان افتخاری مسابقه دیروز ، دیوید کولتهارد Coulthard قهرمان سابق مسابقات فرمول یک بود که دیروز با یک خودروی قدیمی از نوع پونتیاک سال هزار و نهصدو پنجاه و پنج در مسابقه هاوانا شرکت کرد.

 

 

قدیمی ترین خودروی شرکت کننده در مسابقه دیروز، یک دستگاه خودروی نوع فورد متعلق به سال هزار و نهصدو سی و از اسپانیا بود. کوبا با جمع آوری خودروهای قدیمی به بزرگترین موزه جهان از این نظر تبدیل شده است. مسابقات خودروهای قدیمی هاوانا یک رویداد ورزشی و با رویکرد مسابقه ای نیست بلکه محملی برای دور هم جمع شدن علاقه مندان خودروهای قدیمی است.

 

کوبا کشوری است که بیشترین خودروهای قدیمی جهان در خیابانهای آن تردد دارند. علت این مسئله آن نیستند که مردم کوبا بسیار ثروتمند هستند و می خواهند از خودروهای عتیقه استفاده کنند بلکه علت این وضع در مسائل سیاسی کوبا ریشه دارد. وقتی فیدل کاسترو در سال هزار و نهصدو پنجاه و پنج با توسل به زور در کوبا قدرت را در دست گرفت، آمریکا علیه کوبا تحریمهایی را اعمال کرد. مردم کوبا نیز مجبور شدند با شرایط جدید پیش آمده، داشته های خود ازجمله خودروهایشان را به بهترین شکل نگه دارند. چند سال پیش، فیدل کاسترو اعلام کرد این خودروهای قدیمی بخشی از هویت گذشته کوبا است و درنتیجه نمی توان این خودروها را از کوبا خارج کرد.

قیمت ماشین مرسدس بنز S63 AMG

بلاخره کمپانی مرسدس بنز قیمت ماشین S63 AMG را تعیین کرد. قرار است این خودرو در زمان فروش 187047 دلار قیمت داشته باشد.



مرسدس اعلام کرده است که این خودرو موتور دست ساز 5.5 لیتری V8 دوگانه توربو با قدرت 585 اسب بخار خواهد داشت که متصل به گیربکس هفت سرعته MCT اسپیدشیفت AMG است. این خودروساز ادعا می کند که شتاب صفر تا صد این خودرو 4.4 ثانیه و بیشینه سرعت الکتریکی محدود آن 249 کیلومتر بر ساعت است.

 قیمت گذاری مرسدس بنز S63 AMG

البته بسته ارتقایی درایور، بیشینه سرعت این خودرو را به 299 کیلومتر بر ساعت می رساند.

 

در S63 AMG که رینگ های 48 سانتی متری 10 پره AMG دارد از ترمز کامپوزیت با عملکرد بالا به همراه سیستم تعلیق اسپرت بی نظیر AMG استفاده شده است. در این بسته، سیستم اگزوز اسپرت AMG نیز وجود دارد.

 

بدنه بی نظیر AMG دارای سپرهای جلو و عقب کاملا جدید است که به خنک کردن کمک می کنند.

 

برای بهتر شدن ظاهر این خودرو از فیبر کربنی به همراه بسته ارتقایی بدنه کربنی با قیمت 7822 دلار استفاده شده است. سیستم ترمز سرامیک AMG نیز با قیمت 11091 دلار برای این خودرو موجود است.