خودرو|ماشین|آگهی خودرو|مشخصات خودرو|خرید و فروش ماشین

مجله ماشین و خودرو،خرید و فروش ماشین های کارکرده،اتوموبیل،ماشین،خودرو،آگهی خودرو و ماشین،بهترین وبلاگ خودرو،مشخصات فنی خودرو

خودرو|ماشین|آگهی خودرو|مشخصات خودرو|خرید و فروش ماشین

مجله ماشین و خودرو،خرید و فروش ماشین های کارکرده،اتوموبیل،ماشین،خودرو،آگهی خودرو و ماشین،بهترین وبلاگ خودرو،مشخصات فنی خودرو

ارتقا خودروی پورشه کایمن

تک آرت اقدام به معرفی و انتشار نسخه جدید بسته امنیتی برای پورشه کایمن کرده است.

ارتقاء پورشه کایمن جدید


پورشه کایمن مدل 2014 تیون شده توسط تک آرت به یک اسپویلر جلو ، باله عقب ثابت ، باله های کناری جدید ، رینگ های 21 اینچی آلیاژی و کمک فنرهای اسپرت که ارتفاع آن را تا 35 میلی متر کاهش می دهد، مجهز خواهد شد.

 

در داخل کابین کایمن 2014 نیز از روکش تمام چرم با کیفیت ، بخش جای مختلف از جنس الیاف کربن، فرمان اسپرت، زیرپایی های ویژه و پدال های آلمینیومی استفاده شده است.

 

در حال حاضر جزئیات بیشتری درباره امکانات افزوده شده به این خودرو توسط تک آرت در دسترس نیست ولی بایستی یادآوری کرد که پورشه کایمن مدل 2014 رسما در نمایشگاه اتومبیل سال گذشته لس آنجلس معرفی شده است.

 

این خودرو دارای یک موتور 2.7 لیتری 275 اسب بخاری می باشد که به خودرو قابلیت دستیابی به شتاب صفر تا صد کیلومتر ظرف مدت تنها 5.4 ثانیه را می دهد.

 

البته این خودرو با موتور 3.4 لیتری 325 اسب بخاری نیز عرضه می شود و در آن حالت شتاب صفر تا صد آن در حدود 4.7 ثانیه است.

 

خودروی پورشه کایمن مدل 2014 با قیمت های 51385 و 64118 یورو در اروپا به فروش می رسد.

مشخصات فنی ماشین شورلت کاماروی Z/28 مدل 2014

قرار است شورلت کاماروی Z/28 مدل 2014 در سه ماهه آخر سال 2013 به بازار وارد شود. این ماشین به هدف جذب علاقه مندان به ماشین های اسپورت عرضه خواهد شد.


معرفی شورلت کاماروی Z/28 مدل 2014

این خودروی قدرتمند دیفرانسیل عقب – که تنها مجهز به جعبه دنده دستی است- به دلیل آنکه خودرویی شهری و معمولی نیست فقط تولیدی بین 3000 تا 4000 دستگاه در سال خواهد داشت.

 

اولین بار Z/28 در سال 1967 معرفی شد و تولید آن تا سال 2002 نیز ادامه داشت . اما اصرار علاقمندان سبب شد تا بار دیگر جی ام تولید آن را از سال 2009 احیا کند.

 

ال اوپنهایزر – مهندس ارشد کامارو – گفت: علی رغم تیراژ پایین ، این خودرو توانست چراغ سبز تولید را از سوی هیت مدیره شرکت دریافت کند.

 

وی افزود : این خودرو به سریع ترین ، گران ترین و به عقیده من به یادماندنی ترین نسل پنجم کامارو تبدیل خواهد شد . بنابر این اگر شما نیز همچنین حسی دارید ما را حمایت کنید.

 

شرکت عقیده دارد که کامارو Z/28 جدید مشتریان را به نمایندگی های فروش می کشاند و رقیب مناسبی برای محصولات دیگر شرکت هایی از جمله کمپانی فورد خواهد بود.

 

این خودروی اسپرت دارای یک موتور 7 لیتری LS7 V8 به توان 506 اسب بخار و گشتاور 481 پوند فوت می باشد. البته شرکت اعلام کرده که تا زمان ورود این خودرو به بازار رو به بهبود طراحی اش در تاسیسات اوشاوا در اونتاریو ادامه می دهد.

سف طویل از ماشین های لامبورگینی

بیش از 350 خودروی لامبورگینی از سراسر جهان به ایتالیا آمده اند تا یک رژه زیبا را ایجاد و به مردم نمایش دهند.


به مناسبت پنجاهمین سالگرد تاسیس شرکت خودروسازی لامبورگینی ایتالیا، بیش از 350 دستگاه خودرو لامبورگینی از سراسر جهان برای برگزاری رژه بزرگ این خودروها در شهر بولونیا به ایتالیا آمده اند.

 

 

بیش از 150 خودرو لامبورگینی که دیروز از کشورهای انگلیس، آمریکا، کانادا، هنگ کنگ و فرانسه، زلاند نو، کویت و سوئیس وارد رم شده بودند، دیشب برای حضور در مراسم جشن پنجاهمین سالگرد تاسیس شرکت لامبورگینی به شهر بولونیا در شمال این کشور رفتند.

 

 

شرکت لامبورگینی در دهکده ای به نام سانتا گاتا بولونزه در نزدیکی شهر بولونیا واقع است.

درحال حاضر بیش از 350 دستگاه خودروی لامبورگینی که نیمی از آنها خودروهای بسیار قدیمی این شرکت تشکیل هستند، در شهر بولونیا در معرض دید مردم قرار گرفته اند.

 

 

انجام تیونینگ خودروی فراری F12 توسط منصوری


تیونینگ فراری F12 برلینتا توسط منصوری

فراری F12 برلینتا یکی از خودروهایی است که برای تیونینگ مورد توجه کارشناسان منصوری قرار گرفته است و تحت نام استالون عرضه می شود .

 

از تغییرات استالون می توان به فرمان باز طراحی شده ، چرم صندلی های سیاه و قرمز ، رینگ های آلمینیومی سبک 21 و 22 اینچی جلو و عقب ، صدا خفه کن اگزوز از جنس فولاد ضد زنگ ، ECU باز طراحی شده که می تواند توان خودرو را به 775 اسب بخار و بیشینه گشتاور آن را به 535 پوند فوت برساند اشاره کرد . در حال حاضر جزئیات دیگر مربوط به این خودرو نظیر قیمت و اجزاء جدید هنوز ناشناخته باقی مانده است .

 

بایستی یادآوری کرد فراری F12 برلینتا رسما در نمایشگاه ژنو 2012 رونمایی شد .

 

این خودرو دارای یک موتور 6.3 لیتری 730 اسب بخاری به گشتاور 509 پوند فوت است می تواند در دور موتور 2500 به 80% آن دست پیدا کند .

 

شتاب صفر تا صد و صفر تا دویست F12برلینتا به ترتیب 3.1 و 8.5 ثانیه اعلام شده و بیشینه سرعت آن بالغ بر 340 کیلومتر بر ساعت می باشد . این خودرو جایگزین رسمی 599 GTB می باشد .