خودرو|ماشین|آگهی خودرو|مشخصات خودرو|خرید و فروش ماشین

مجله ماشین و خودرو،خرید و فروش ماشین های کارکرده،اتوموبیل،ماشین،خودرو،آگهی خودرو و ماشین،بهترین وبلاگ خودرو،مشخصات فنی خودرو

خودرو|ماشین|آگهی خودرو|مشخصات خودرو|خرید و فروش ماشین

مجله ماشین و خودرو،خرید و فروش ماشین های کارکرده،اتوموبیل،ماشین،خودرو،آگهی خودرو و ماشین،بهترین وبلاگ خودرو،مشخصات فنی خودرو

تویوتا رهبر فراخوان وسایل نقلیه در سال 2012

برای مرتبه سوم درطی ۴ سال ،خودروساز زاپنی تویوتا بیشترین فراخوان را در ایالات متحده با ۵٫۳ میلیون وسیله نقلیه فراخوان شده به خود اختصاص داده است.

 

 

مکان دوم نیز به هوندا با ۱٫۹ میلیون فراخوان اختصاص دارد که البته فاصله بسیاری با تویوتا از لحاظ آمار و ارقام دارد و به صورت کلی در مجموع ۱۶٫۲ میلیون وسیله نقلیه شامل اتومبیل ، کامیون ،موتورسیکلت فراخوان شده اند که بدین ترتیب تویوتا به تنهایی در حدود ۳۳ درصد تمامی‌فراخوان‌ها را انجام داده است.
در ضمن تویوتا دارای رکورد بسیار جالبی است که بعد از به تعویق انداختن فراخوان ۱۵۴ هزار شاسی بلند بیش از ۱۷ میلیون دلار توسط دولت آمریکا جریمه شد و البته این جریمه را نیز پرداخت کرد.
جنرال موتورز ، فورد و کرایسلر در مکان سوم تا پنجم جای گرفته اند که البته فورد در میان سایر همنوعان امریکایی خود رشد بیشتری را نشان داده است.
گفتنی است که یکی از بزرگ ترین فراخوان‌های فورد در مورد فراخوان ۴۲۳ هزار فورد اسکایپ نسل قبلی به خاطر مشکل شتاب ناخواسته پدال گاز است که البته در یک مورد منجر به مرگ راننده ۱۷ ساله آن شد.

خودروی های لامبورگینی توتینگ شده توسط Liberty Walk

حضور  Liberty Walk و لامبورگینی هایش در نمایشگاه توکیو

 

 

Liberty Walk تیونری است ژاپنی که با لامبورگینی های تیونینگ شده اش معروف است.این متخصص از آسیا تعدادی از لامبورگینی های خود را در غرفه اش در نمایشگاه توکیو به نمایش گذاشت.یکی از این لامبورگینی ها ، اونتادور است که اخرین پروژه ی این تیونر است.


در غرفه علاوه بر اونتادور ، مورسیه لاگو combat-themed ، مورسیه لاگو با بدنه کرومی و یک مورسیه لاگو به رنگ خاکستری مات به نمایش گذاشته شده بودند.

همه چیز درباره موتور مک لارن P1

این روز ها نسخه ی تولیدی McLaren P1 سر و صدای زیادی به پا کرده است و حال اطلاعاتی در مورد موتور ان منتشر شده است.

 

 

مکلارن به خوبی روی این موتور V8 کار کرده است.موتور 3.8 لیتری توئین توربو این خودرو به کمک نیروی الکتریکی (Kers) قادر به تولید 916 اسب بخار قدرت و گشتاوری بیشتر از 900 نیوتون متر است!

 

 

با این مکلارن شما قادر به طی مسافت 10 کیلومتر بدون کمک نیروی موتور بنزینی خواهید بود.قلب تپنده این خودرو که در مرکز ان نصب شده است در هر کیلومتر کمتر از 200 گرم کربن دی اکسید تولید می کند.موتور بنزینی توانایی تولید 737 ps قدرت در 7500 rpm و 720 Nm گشتاور در 4000 rpm را دارد.موتور الکتریکی نیز 179 اسب بخار 260 نیوتون متر دیگر نیز اضافه می کند.موتور ها به یک جعبه دنده 7 سرعته با کلاچ دوبل متصل شده اند.

 

 

 

تولید خودرو در ایران چند درصد است؟

جدیدترین آمار تولید انواع خودرو در ایران مربوط به دی‌ماه سال جاری و 10 ماهه امسال منتشر شد.

 

 

ایسنا نوشت: براساس جدیدترین آمارهای به دست آمده، تولید انواع خودرو در دیماه امسال 47 درصد نسبت به دیماه سال گذشته کاهش یافته است به‌گونه‌ای که تولید این محصولات از 146 هزار و 135 دستگاه در دی ماه سال گذشته به 77 هزار و 420 دستگاه رسیده است.

در این مدت تولید انواع خودروی سواری نیز 46.8 درصد افت نشان می‌دهد به‌گونه‌ای که تولید این محصول از 122 هزار و 232 دستگاه در دی ماه سال 90 به 64 هزار و 984 دستگاه رسیده است.

دی ماه امسال تولید انواع وانت نیز با کاهش 43.3 درصدی از 20 هزار و 276 دستگاه در دی ماه سال گذشته به 11 هزار و 498 دستگاه رسیده است.

تولید انواع مینی‌بوس، ‌میدل باس و اتوبوس نیز با کاهش 84.8 درصدی از 434 دستگاه به 66 دستگاه کاهش یافته است.

در این مدت تولید انواع کامیونت، کامیون و کشنده نیز افت 72.6 درصدی را تجربه کرده است به‌گونه‌ای که تولید این محصول از 3 هزار و 178 دستگاه به 872 دستگاه کاهش یافته است.

دیماه امسال تولید انواع خودروهای سواری در شرکت ایران خودرو 45 درصد، پارس خودرو 66.7 درصد، خودروسازی راین 87.1 درصد، سایپا 41 درصد و کرمان موتور صد درصد کاهش یافته و در خودروسازی مدیران 51.7 درصد افزایش یافته است.

در 10 ماهه امسال نیز تولید انواع خودرو در کشور افت 46.3 درصدی را تجربه کرده است به‌گونه‌ای که تولید این محصول از یک میلیون و 405 هزار و 275 دستگاه در 10 ماهه سال گذشته به 753 هزار و 944 دستگاه در 10 ماهه امسال کاهش یافته است.

تولید انواع سواری نیز در 10 ماهه امسال با افت 46.6 درصدی از یک میلیون و 210 هزار و 509 دستگاه به 646 هزار و 924 دستگاه رسیده است. در این مدت تولید انواع وانت نیز با افت 42.8 درصدی از 159 هزار و 889 دستگاه به 91 هزار و 449 دستگاه رسیده است.

تولید انواع مینی‌بوس، میدل باس و اتوبوس نیز با افت 82.2 درصدی از 5 هزار و 270 دستگاه به 939 دستگاه رسیده است. کامیونت، کامیون و کشنده نیز افت تولید 49.5 درصدی را در 10 ماهه امسال تجربه کرده‌اند به‌گونه‌ای که تولید این محصولات از 28 هزار و 969 دستگاه به 14 هزار و 632 دستگاه رسیده است.

رندرینگ جدید برای شورلت کروت

کمتر از دو ماه از رونمایی نسل جدید شورلت کروت می گذرد.با این حال " ثئوپولوس چین " ( Theopolus Chin ) رندرینگ هایی از شورلت کروت ZR1 آینده را ارائه داده است.

 

 

گفته شده است که قدرت کروت ZR1 بیش از 700 اسب بخار است!700 اسب بخار برای خودرویی که مدل پایه ی آن هم ویران کننده است رقم ترسناکی به شمار می رود.با روحیه ی خشن کروت , در صورتی که تجربه ی رانندگی کمی دارید و میخواهید باز هم به زندگی ادامه دهید نباید با آن رانندگی کنید!علاوه بر این , ظاهر آن هم تغییر یافته است تا خشن تر و زیبا تر به نظر برسد.همه ی این ها به علاوه ی یک موتور فوق العاده کروت را به یک آمریکایی اصیل تبدیل می کند.