خودرو|ماشین|آگهی خودرو|مشخصات خودرو|خرید و فروش ماشین

مجله ماشین و خودرو،خرید و فروش ماشین های کارکرده،اتوموبیل،ماشین،خودرو،آگهی خودرو و ماشین،بهترین وبلاگ خودرو،مشخصات فنی خودرو

خودرو|ماشین|آگهی خودرو|مشخصات خودرو|خرید و فروش ماشین

مجله ماشین و خودرو،خرید و فروش ماشین های کارکرده،اتوموبیل،ماشین،خودرو،آگهی خودرو و ماشین،بهترین وبلاگ خودرو،مشخصات فنی خودرو

آیا "ساب" دوباره در سوئد تولید خواهد شد؟


مالکان چینی شرکت خودروسازی ساب سوئد که ششصد و ده میلیون یورو در این شرکت سرمایه گذاری کرده اند ، از حفظ کارخانه های ان در سوئد خبر دادند.


این پول در سالم سازی حسابهای شرکت ساب و بازپرداخت بدهی های ان و نیز از سرگیری تولید سرمایه گذاری خواهد شد.

 

ویکتور مولر مدیرعامل سابق ساب گفت ایجاد امنیت برای شرکت خیال ما را راحت می کند.

 

پانگ کینگنیان مدیر عامل شرکت چینی یونگ من گفت اگر کسی بگوید همه تولیدات ساب به چین انتقال می یابد، این فرد ابله است.

ادامه تولید خودروی ساب در سوئد توسط چینی ها

 

ساب شرکتی سوئدی است که سوئدی می ماند.

 

ساب از ماهها پیش خودرویی تولید نمی کند و ششصد و پنجاه میلیون یورو بدهی دارد.

 

مالک جدید سالهای دوهزار و دوازده و دو هزار و سیزده دو سال انتقالی دانست که طی آن انتظار هیچ سودی از این شرکت نخواهد بود.

تولید نسخه جدید ماشین پژو 207

نسخه جدید ماشین 207 با نام 208 سال آینده به بازارهای انگلستان وارد خواهد شد.


تصاویر رسمی این خودرو که به تازگی منتشر شده ، طراحی ظاهری بسیار جدیدی را در این خودرو نشان می دهد . تا آنجا که در تصاویر مشخص است ، پژو تلاش کرده تا حدی از ابعاد این خودرو بکاهد و آن را به خودرویی کوچک تر اما همچنان جادار تبدیل کند.

اگرچه هنوز جزئیات رسمی از این خودرو منتشر نشده ولی با توجه به موتورهای جدید تولیدی این شرکت می توان حدس هایی زد .

نسخه جدید پژو 207 تولید شد

به نظر می رسد این خودرو مجهز به یک موتور 1.0تا 1.2لیتری سه سیلندر و مصرف سوخت آن نهایتا 65.7مایل بر گالن باشد.همچنین پیش بینی می شود میزان آلایندگی این خودرو کم تر از 99 گرم بر کیلومتر باشد.

مهم ترین دلایل بهبود مصرف سوخت و کاهش آلایندگی این خودرو طراحی مناسب آیرودینامیک و کاهش وزن آن نسبت به نسخه های قبلی می باشد.

ماشین جدید استون مارتین برای فروش آماده شد


شرکت استون مارتین خودروی جدید با نام دی بی اس کربن (DBS Carbon) تولید کرده است و آمادگی خود را برای دریافت سفارش مشتری ها، اعلام کرده است.

قیمت پایه خودروهای دی بی اس کربن 348 هزار یورو اعلام شده و اکثر سفارش های تولید آن از مسکو در روسیه می باشد.

مدل جدید دی بی اس بر اساس طرح دی بی اس 2009 و با دو رنگ بدنه نارنجی آتشین، خاکستری سرامیکی و سیاه کربنی تولید شده است. رنگ این خودرو هفت لایه دارد و برای نصب لایه هفتم بر بدنه آن بیست و پنج ساعت زمان لازم است.

طبق اعلام این خودروساز انگلیسی دی بی اس کربن دارای یک موتور 6.9 لیتری دوازده سیلندر به توان 517 اسب بخار و گشتاور 570 نیوتون متر است و مجهز به یک جعبه دنده شش سرعته دستی یا خودکاری باشد. صفر تا صد این خودرو 4.3 ثانیه و پیشینه سرعت آن 307 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.

جدیدترین خودروی استون مارتین آماده فروش شد