خودرو|ماشین|آگهی خودرو|مشخصات خودرو|خرید و فروش ماشین

مجله ماشین و خودرو،خرید و فروش ماشین های کارکرده،اتوموبیل،ماشین،خودرو،آگهی خودرو و ماشین،بهترین وبلاگ خودرو،مشخصات فنی خودرو

خودرو|ماشین|آگهی خودرو|مشخصات خودرو|خرید و فروش ماشین

مجله ماشین و خودرو،خرید و فروش ماشین های کارکرده،اتوموبیل،ماشین،خودرو،آگهی خودرو و ماشین،بهترین وبلاگ خودرو،مشخصات فنی خودرو

اسمارت فورتو، ماشینی کوچک با قابلیت های زیاد

اسمارت فوتو ماشینی با طراحی ویژه بیرونی و روکش داخلی چرم می باشد. تا الان این مدل تنها برای سفارش آماده است. قرار است این ماشین تا پاییز امسال عرضه شود و به دست کسانی که سفارش داده اند برسد!


مدل جدید از ظاهری زیباتر سود می‌برد. جلوپنجره بزرگ تر شده و لوگوی کارخانه بر آن نقش بسته است. دکتر آنت وینکلر، مدیر کل اسمارت، گفته است: طراحی کلی مدل جدید فورتو نشان دهنده سیاست جدید کارخانه در قبال طراحی خودرو است. مدل فورتو در همه جای دنیا به عنوان یک خودروی شهری شناخته شده است.
لوگوی واقع شده در جلوپنجره مشکی خودرو، رنگ کرومی دارد. چراغهای LED جدید به صورت افقی قرار داده شده اند. همچنین سه گزینه برای انتخاب چرخ های خودرو وجود دارد. در انتخاب رنگ خودرو نیز هفت گزینه موجود است. این لیست 7 تایی شامل یک رنگ جدید به نام رنگ زغالی مات است. نسخه Brabus Xclusive نیز رنگ سفید را هم به عنوان یک انتخاب خواهد داشت.


در حالی که تمرکز اصلی این فیس لیفت بر روی خارج آن است، تغییراتی در داخل خودرو هم انجام شده است. این تغییرات شامل موارد زیر می‌شود: ترکیب چرم و پارچه برای صندلی‌ها و کناره درها و چرم مشکی برای پنل ابزار.
نسخه های Pulse و Passion تجهیزات و ویژگی‌های جذاب تری نسبت به مدل خالص اصلی دارند. به عنوان مثال در این دو نسخه، جلوپنجره نقره ای خواهد بود در حالیکه بال جلو، کناره های خودرو و apron عقب همرنگ رنگ خارجی خودرو خواهند بود.
به غیر از نسخه های pure، pulse، passion، Brabus و Brabus Xclusive نسخه های کوپه و cabrio هم برای این مدل در دسترس خواهد بود. رنج موتورهای خودرو هم شامل 6 انتخاب می‌شود. در این لیست از موتورهای الکتریکی کم مصرف و محیط زیست دوستانه تا موتورهای بنزینی توربوی بسیار قوی و توربودیزل CDI وجود دارد. ارزان ترین نسخه این مدل، نسخه خالص 60 اسب بخاری است که 10275 یورو قیمت دارد.


نسل جدید این مدل نشان دهنده ادامه موفقیت آن است. اسمارت برای افراد مختلف با نیازها و سلیقه های مختلف نسخه های زیادی را طراحی و تولید کرده تا هر کس بتواند از این خودرو لذت ببرد. اولین عرضه این مدل به سال 1998 برمی‌گردد که از آن موقع تا به حال، بیشتر از یک میلیون و سیصد هزار دستگاه از این مدل به مشتریان مختلف تحویل داده شده است. تنها در سال 2011، صد و یک هزار و 996 دستگاه؛ یعنی 4.6% بیشتر نسبت به سال قبل از این مدل به مشتریان در تمام جهان رسانده شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد