خودرو|ماشین|آگهی خودرو|مشخصات خودرو|خرید و فروش ماشین

مجله ماشین و خودرو،خرید و فروش ماشین های کارکرده،اتوموبیل،ماشین،خودرو،آگهی خودرو و ماشین،بهترین وبلاگ خودرو،مشخصات فنی خودرو

خودرو|ماشین|آگهی خودرو|مشخصات خودرو|خرید و فروش ماشین

مجله ماشین و خودرو،خرید و فروش ماشین های کارکرده،اتوموبیل،ماشین،خودرو،آگهی خودرو و ماشین،بهترین وبلاگ خودرو،مشخصات فنی خودرو

کمپانی هنسی برای کروت C7 چه برنامه هایی دارد؟

این موضوع برای همگان روشن است.بسیاری از تیونر ها منتظر هستند تا تغییراتی بر روی شورلت کروت استینگری 2014 اعمال کنند.یکی از آن ها نیز Hennessey است.

 

 

مغز های تکزاسی که خالق هیولایی به نام Venom GT هستند و همچنین خودرو هایی نظیر کادیلاک و کامارو را تیون کرده اند.آن ها اعلام کرده اند که هم پیشرانه ی سوپر چارجر و هم پیشرانه ی تویین توربو را برای کروت C7 در نظر گرفته اند.

سیستم سوپر چارجر قدرتی معادل 700 اسب بخار و سیستم تویین توربو نیز 800 تا 1000 اسب بخار خواهند داشت.فقط برای یادآوری , کروت استینگری C7 از یک موتور 6.2 لیتری V8 با قدرت 450 اسب بخار بهره می برد.هر دو پکیج دارای سیستم خنک کننده ی قوی , اگزوز cat-black و هدرز های لوله بلند از جنس فولاد ضد زنگ هستند.علاوه بر این ها هنسی یک ست رینگ و لاستیک جدید , سیستم ترمز برمبو ( Brembo ) و سیستم تعلیق جدید اضافه خواهد کرد.

 

نمونه هایی دیگر از تیونینگ های Hennessey Performance

 

2013 VR1200 Twin Turbo Coupe - کادیلاک CTS-V با 1226 اسب بخار

 

 

 

HPE700 LS9 Camaro - کامارو SS با 700 اسب بخار

 

 

Hennessey HPE1000 Twin Turbo - کامارو ZL1 با 1000 اسب بخار

 

 

 

Hennessey Venom GT

 

 

پرده بردای از Aston Martin Rapide Shooting Brake در ژنو

آستون مارتین مدتی پیش Rapide S را ارائه داد.خودرویی که قرار است در نمایشگاه ژنو نیز حضور داشته باشد.اما علاوه بر آن از مدل رپید شوتینگ بریک ( Shooting Brake ) نیز در قرار است که پرده برداری شود.

 

 

این خودرو که فقط یک نسخه از آن تولید می شود توسط شرکت طراحی ایتالیایی Bertone و به مناسبت صدمین سالگرد تاسیس آستون مارتین و همچنین شصتمین سالگرد همکاری آستون و برتونه طراحی کرده است.از این رو نام آن Bertone Jet 2+2 است.این خودرو از همان پیشرانه ی مدل پایه ی رپدی بهره می برد.یعنی موتور 5.9 لیتری V12 که قدرتی معادل 470 اسب بخار تولید می کند.در حالی که در مدل Rapide S قدرتی معادل 550 اسب بخار در اختیار راننده قرار می گیرد.

 

 

طبق اعلام برتونه ستون C این خودرو خم شده و به قوس چرخ های بلند و عضلانی آن متصل شده است تا حس حرکت را حتی وقتی ه خودرو ثابت است به بیننده القا کند.در عقب خودرو نیز از LED های کشیده استفاده شده است تا نمای این شوتینگ بریک را کامل کند.

 

 

در تریم داخلی از چوب مخصوص , آلومینیوم و دو رنگ چرم استفاده شده است.در کابین 4 صندلی جداگانه وجود دارد که با قابلیت تا شدن می توانند فضای بار قابل توجهی را ارائه دهند.

 

 

مشخصات فنی ماشین مکلارن P1

مکلارن امروز آخرین تکه از پازل مکلارن P1 را منتشر کرد.خودرویی که قرار است هفته آینده در نمایشگاه ژنو رونمایی شود.مکلارن همه چیز را به غیر از ارقام شتاب گیری اعلام کرده بود.که حالا این ارقام هم در دست هستند.

 

 

 

 

به خاطر تکنولوژی های فوق العاده پیشرفته استفاده شده , این خودرو بسیار سریع است.مستقیم به سراغ ارقام می رویم.شتاب صفر تا صد کیلومتر این خودرو کمتر از 3 ثانیه , صفر تا دویست کمتر از 7 ثانیه و صفر تا سیصد نیز کمتر از 17 ثانیه به طول خواهد انجامید.به لطف سیستم Instant Power Assist System ( سیستم قدرت کمکی فوری ) که در خودرو های جاده ای به آن KERS می گویند شتاب صفر تا 300 این خودرو 5 ثانیه نسبت به F1 افسانه ای کاهش یافته است.سقف سرعت نیز به طور الکترونیکی بر روی 350 کیلومتر در ساعت محدود شده است.

 

 

 

نسخه ی تولیدی P1 با آن کانسپتی که در پاریس رونمایی شد تفاوت چندانی ندارد.فقط می توان به مجاری LTR در جلوی چرخ های جلو اشاره کرد که برای تقویت سیستم خنک کنندگی و همچنین ایجاد نیروی داون فورس تعبیه شده اند.صاحبان آینده ی P1 از مدل کانسپت پاریس بسیار خوششان آمده بود و بازخورد ها نشان داد که همان مدل برای تولید مناسب است.

 

 

برای نشان دادن هر چه بیشتر خاص بودن این خودرو تنها 375 عدد از آن به جاده خواهد آمد که هر کدام برچسب قیمتی معادل 866,000 یورو را بر خود می بینند.P1 با یک لیست جامع از انواع آپشن به بازار خواهد آمد.بنابراین تنها گزینه ی اختیاری که خریداران می توانند سفارش دهند محفظه ی مخصوص بار است.

 

 

همانطور که بار ها گفته شده است مکلارن P1 از یک موتور 3.8 لیتری V8 با دو توربو چارجر و یک موتور الکتریکی استفاده خواهد کرد که به طور کلی 903 اسب بخار خالص و 900 نیوتن متر گشتاور تولید خواهند کرد.موتور بنزینی به تنهایی 727 اسب بخار در دور موتور 7,500 و 720 نیوتن متر گشتاور در دور موتور 4,000 تولید می کند.در حالی که موتور الکتریکی 176 اسب بخار قدرت و 260 نیوتن متر گشتاور به ارمغان می آورد.این قدرت عظیم از طریق یک گیرباکس 7 سرعته دو کلاچه به چرخ های عقب منتقل می شود.

 

 

 

موتور الکتریکی در مرکز McLaren Electronics ساخته شده و مزایای بسیاری برای این هایپر کار دارد.یکی از آن ها این است که هنگام تعویض دنده این موتور گشتاور منفی ایجاد می کند و این کار موجب می شود که تعویض دنده ها سریع تر و تقریبا نا محسوس انجام شوند.همچنین فقط با استفاده از این موتور P1 می تواند 20 کیلومتر را با سرعت 48 کیلومتر در ساعت طی نماید.

 

 

تایر های P1 از نوع Pirelli P Zero Corsas هستند.همانطور که از تصاویر پیداست مکلارن در طراحی ترمز های سرامیکی این مدل خود انقلابی را به وجود آورده است.این ترمز ها توسط همکار مکلارن در بخش فرمول 1 یعنی Akebono طراحی شده است.گفته می شود که مقاومت آن ها در برابر گرما از هر نوع ترمز دیگری بهتر است.

 

 

 

حالا که تمام جزئیات منتشر شده باید صبر کنیم و ببینیم در ژنو چه پیش خواهد آمد...

ماشین بسیار قدرتمند کمپانی Brabus

کمپانی تیونینگ Brabus هفته اینده با خودرویی 800 اسب بخاری در نمایشگاه ژنو حاضر خواهد شد که مدل پایه ی این خودرو مرسدس بنز SL65 AMG است.

 

 

 

مدل پایه از یک موتور 12 سیلندر خورجینی biturbo به حجم 6.0 لیتر با توانایی تولید 630 اسب بخار ( 463 کیلووات ) قدرت و 1000 نیوتون متر (737 پوند فوت) نیرو می گیرد.حال Brabus این موتور را دست خوش تغییراتی قرار داده (نام این پکیج تیونینگ موتور BRABUS T65 RS است) تا قدرت و گشتاوری معادل 800 اسب بخار (588 کیلووات) و 1420 نیوتون متر ( 1047 پوند فوت ) تولید کند.البته گشتاور به 1100 نیوتون متر محدود شده است.

 

 

 

 

مدل استوک شتاب صفر تا صدی برابر 4 ثانیه دارد و این درحالی است که شتاب این خودروی تیونینگ شده به 3.7 ثانیه رسیده است و شتاب صفر تا 200 نیز به 9.8 ثانیه رسیده است.محدودیت سرعت نیز از 250 کیلومتر بر ساعت به 350 کیلومتر بر ساعت تغییر یافته است.در کنار تغییرات فنی ، Brabus کیت بدنه ی ایروداینامیکی را برای این رودستر ارائه می کند که در تونل باد شکل گرفته است.تمامی قطعات این کیت از فیبرکربن ساخته می شوند.

 

 

 

 

 

رینگ های الیاژی 20 اینچی ساخت Brabus با لاستیک های 255/30 ZR20 در جلو و 305/25 ZR20 در عقب پوشیده شده اند.هم چنین به کمک سیستم تعلیق ABC می توان ارتفاع خودرو را حدود 1 اینچ (25 میلی متر) کوتاه کرد.Brabus یک دیفرانسیل لغزش محدود و تزئینات کامل داخل کابین نیز درنظر گرفته است.

 

 

 

 

 

 

 

ماشین RUF RT 12 R

کمپانی RUF از مدل RT 12 R در نمایشگاه ژنو رونمایی کرد.این سوپرکار برروی پورشه 997 بنا شده است.این خودرو نسبت به مدل استوک در پیست ها بهتر ظاهر خواهد شد زیرا وزن کمتری دارد.RUF برای این مدل سیستم افزایش ارتفاع تعلیق جلو را پیشنهاد کرده است که به کمک ان اسپویلر جلوی خودرو در جاده های ناهموار به زمین برخورد نکند.

 

 

 

 

موتور 3.8 لیتری این خودرو توان و گشتاوری معادل 537 کیلووات (730 bhp) در 7,000Rpm و 940 نیوتون متر در 3,500Rpm تولید می کند.این نیرو توسط یک جعبه دنده 6 سرعته دستی به هر چهار چرخ منتقل می شود.(سیستم انتقال قدرت به چرخ های عقب سفارشی)گفته شده است که این خودرو به حداکثر سرعتی بیش از 370 کیلومتر بر ساعت می تواند دست پیدا کند.

 

 

 

این خودروی GT از اسپویلر فیبرکربنی عقب،ساختار سبک جلوی خودرو به همراه باله های فیبرکربنی،محفظه بار با پوشش فیبرکربن سود میبرد و می توان سقف فیبرکربنی را نیز سفارش داد.در ها از الومینیوم ساخته شده اند و در داخل نیز از صندلی های فیبرکربنی و رول کیج (Roll Cage) استفاده شده است.