خودرو|ماشین|آگهی خودرو|مشخصات خودرو|خرید و فروش ماشین

مجله ماشین و خودرو،خرید و فروش ماشین های کارکرده،اتوموبیل،ماشین،خودرو،آگهی خودرو و ماشین،بهترین وبلاگ خودرو،مشخصات فنی خودرو

خودرو|ماشین|آگهی خودرو|مشخصات خودرو|خرید و فروش ماشین

مجله ماشین و خودرو،خرید و فروش ماشین های کارکرده،اتوموبیل،ماشین،خودرو،آگهی خودرو و ماشین،بهترین وبلاگ خودرو،مشخصات فنی خودرو

Bentley Continental GT Speed Convertible

شما ممکن است به تصاویر زیر نگاه کنید و فکر کنید که در حال تماشای یک بنتلی بنفش هستید.اما این فقط یک بنتلی بنفش نیست.این سریع ترین کانورتبل چهار سرنشینه ی دنیا است!

 

 

 

چند روز پیش Bentley Continental GT Speed Convertible به طور رسمی معرفی شدو حالا ما می خواهیم آن را به شما معرفی کنیم.برای شروع به سراغ قلب تپنده ی این بریتانیایی می رویم.این خودرو به کمک یک موتور 6.0 لیتری W12 تویین توربو که 616 اسب بخار قدرت و 885 نیوتن متر گشتاور تولید می کند.یعنی همان موتوری که در مدل کوپه هم شاهد آن بودیم.این قدرت از طریق یک جعبه دنده ی 8 سرعته اتوماتیک به هه ی چرخ های 21 اینچی منتقل می شود.

 

 

 

بنتلی در این مدل سیستم تعلیق را ارتقا بخشیده , خروجی های اگزوز بزرگتر نصب کرده و گرم کن های گردن را در صندلی ها قرار داده است.به منظور حفظ استجکام کلی خودرو بنتلی با تقویت کردن شاسی 500 پاوند ( 200 کیلو گرم ) به وزن این خودرو اضافه کرده و وزن کلی آن را به 5,500 پاوند ( 2200 کیلوگرم )! رسانده است.اما با این وجود این بنتلی می تواند در 4.1 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد ( یک دهم ثانیه بیشتر از کوپه ) و سقف سرعتی معادل 202 مایل ( 323 کیلومتر ) در ساعت به همراه خواهد داشت ( 3 میال کمتر از کوپه ).

 

 

 

دیسک های ترمز بزرگ دریچه دار به سایز 405 میلی متر در جلو و 335 میلی متر در عقب قدرت این خودرو را کنترل می کنند.در حالی که حتی ترمز های بزرگتری نیز از جنس کربن سیلیکون به عنوان آپشن قابل سفارش اند.بنتلی کانتیننتال GT Speed Convertible به طور رسمی در نمایشگاه دیترویت رونمایی خواهد شد.نمایشگاهی که کمتر از 2 هفته دیگر برگزار خواهد شد.

 

 

بیشترین افزایش قیمت خودروسازها

در حالی که نوک پیکان انتقاد از افزایش قیمت خودروها متوجه دو خودروساز بزرگ داخلی است اما بر اساس آمار، گروه بهمن بیشترین سهم افزایش قیمت خودرو را از آن خود کرده است.

 

 

به گزارش «پرشین خودرو»، از ابتدای امسال رویه افزایش قیمت خودروها در بازار با سیر صعودی همراه بوده است بطوریکه این افزایش قیمت باعث از بین رفتن توان خرید خودرو دربرخی از اقشار جامعه شده است.
به گزارش دنیای صنعت،‌ بر خلاف اینکه، ایران خودرو و سایپا که افزایش قیمت خوردوهایشان بیشترین انتقاد را در بین خریداران خودرو داشته است، گروه بهمن در سکوت خبری در بین رسانه ها و بازار بیشترین افزایش قیمت را دربازار خودرو از آن خود کرده است.
براساس بررسی های بعمل آمده خبرنگارما، در حالی که خودروسازان داخلی با ارائه مستندات به سازمان حمایت توانستند موفق به اخذ مجوز حدود ۲۰ درصدی افزایش قمیت محصولات خود شوند، گروه بهمن مزدا ۲ خود را با ۶۶درصد افزایش قیمت به مشتریان عرضه کرده است.
درکنار مزدا۲، این مونتاژ کارداخلی در عرضه مزدا ۳نیز به میزان ۶۶.۶۷ درصد افزایش قیمت داشته است که این آمارنشان می دهد گروه بهمن که عموماً خودروهای مزدا را در داخل کشور مونتاژ و عرضه می کند توانسته است ۴۵ درصد، بیشتر از خودروسازان داخلی محصولات خود را گران کند.
معلوم نیست چرا سازمان حمایت از مصرف کنندگان تنها زورش به تولیدکنندگان داخلی می رسد و برای واردکنندگان و مونتاژکاران حاشیه امن ایجاد کرده است!
هرچند قیمت خودروهای مونتاژی گروه بهمن برای دهک های میانی است اما بازار ایران ثابت کرده که به چسبندگی قیمت ها عادت کرده و این افزایش قیمت تاثیر قابل توجه خود را بر سایر کالاهایی که جانشین و یا مشابه نیستند خواهد گذاشت.

"سمند ملی" غیر ملی است!

سمند این محصول جنجالی ایران‌خودرو که با لقب «ملی» تولید می‌شود، از قطعات غیر ایرانی یا بهتر بگویی «غیر ملی» بهره می‌برد.

 

 

به گزارش اول، بازی با کلمات را ایران‌خودرو آغاز کرد؛ «نخستین خودروی ملی». بعد از آن سایپا جدول کلمات متقاطع را طور دیگر حل کرد و «نخستین خودروی تمام ایرانی» معرفی شد.
ایرانی یا ملی؟ عبارتی که در هیچ‌جای دنیا معنا و مفهومی ندارد.
یک بار در جلسه‌ای مدیر مرکز تحقیقات ایران‌خودرو ادعا کرد خودروی ملی، کلمه‌ای است که سال‌ها پیش توسط شرکت آلمانی فولکس واگن انتخاب شده بود. غافل از اینکه واژه Volks Wagen‌ به معنی خودروی مردمی است. حال آنکه دیگر نیاز به توضیح نیست که بین کلمه‌های ملی و مردمی چقدر تفاوت است.

به گزارش بازار خبر، ریز آمار گمرک در 9 ماهه نخست امسال خبر از واردات صدها هزار دلار انواع و اقسام قطعات خودرو به خصوص سمند می‌دهد.
امارات و حتی ترکیه نیز در این لیست دیده می‌شوند. و البته چین که پای ثابت است.
جالب اینجاست بر خلاف تصور بسیاری، در لیست گمرک خبری از واردات اقلام فرانسوی نیست.

 

جیپ گرند چروکی SRT8 ساخته شده برای کشور چین

جیپ گرند چروکی SRT8 هیون نسخه سیاه در چین معرفی شده است و مختص این بازار است.

 

 

این مدل خاص با رنگ بدنه مشکی پیانویی و شیشه های دودی و رینگ 20 اینچی 5 پره Y شکل به رنگ مشکی گرافیتی و دو لوله اگزوز بزرگ و جلو پنجره به رنگ بدنه زیبایی خاصی دارد.

 

 

 

 

 

قلب تپنده ی این آمریکایی یک موتور V8 و 6.4 لیتری HEMI با 461 اسب بخار قدرت و 624 نیوتن متر گشتاور می باشد که 0_96 این خودرو برابر با 4.8 ثانیه و بیشترین سرعت 260 کیلومتر را برای این SUV به ارمغان می آورد . قیمت در نظر گرفته شده برای SRT8 معادل 190.000 $ دلار می باشد .

 

 

تکنیک متفاوت جنرال موتورز برای شاسی بلندها

با شروع سال ۲۰۱۴ میلادی ،گروه خودروسازی جنرال موتورز به دنبال توسعه بیشتر خودروهای شاسی بلند خود است که این توسعه در هر دو بعد طراحی داخلی و خارجی این کلاس خود است.

 

 

چند صباحی است که خودروساز امریکایی طراحی داخلی خودروهای شاسی بلند و کامیون وانت تولیدی خود را با یکدیگر به اشتراک می‌گذارد اما با توجه به اظهارات کریس هیتس مدیر بسیار خلاق بخش طراحی داخلی شرکت جنرال موتورز این شرکت دیگر نمی‌خواهد تا این رویه را ادامه دهد و حرکتی رو به جلو خواهد داشت که البته می‌توان این حرکت رو به جلو را در نسل جدید خودروهایی مانند شورلت تاهو،سوبوربان ،جی ام سی یوکون و کادیلاک اسکالادا نیز مشاهده کرد که همگی دارای طراحی داخلی جدید و منحصر به فردی هستند. 
در حقیقت استراتژی جدید بدین معنی خواهد بود که هر کدام از شاسی بلندها و کامیون وانت‌ها در حال حاضر پنل ،کنسول مرکزی ،دستگیره و.. منحصر به فردی خواهند داشت تا اینکه بخواهند این موارد را با سایر مدل‌ها به اشتراک بگذارند.
البته این تغییرات در نتیجه یک تحقیق و بررسی بوده است بدین معنی که جنرال موتورز بعد از پالایش نتایج نظر سنجی از مشتریان خود به این نتیجه رسید که صاحبان خودروهای کامیون وانت بیشتر دوست دارند تا فضای داخلی خودرویشان به مانند یک کامیون باشد و نه یک وسیله نقلیه معمولی مسافری و البته از همه مهم تر این نکته است که جترال موتورز به دنبال افتراق برندهای خود از یکدیگر است و به عنوان مثال کادیلاک به عنوان یک برند لوکس شناخته شود و جنرال موتورز می‌خواهد تا خریداران خودروهای این شرکت ارزش پول پرداختی خود را در هنگامی‌که وارد کابین می‌شوند را احساس کنند!.
علاوه بر این خودروساز آمریکایی در طراحی بیرونی این خودروها نیز می‌خواهد افتراق بیشتری بین خودروهای شاسی بلند و کامیون وانت ایجاد کند و البته با شروع سال ۲۰۱۴ این افتراق دیگر به صورت سراسری به اجرا درخواهد آمد.